Θέμα με πληκτρολόγιο και ποντίκι

Τα επιπλέον πλήκτρα του ποντικιού είναι κουμπιά ποντικιού, δεν είναι πληκτρολόγιο. Κατ αρχήν δες αν βλέπει το Linux τα επιπλέον κουμπιά. 99.99% θα τα βλέπει. Δες εδώ για το πως.Στα Windows υπάρχει ο οδηγός που κάνει τη μετάφραση.

Κατ αρχήν δοκίμασε μήπως το Piper το υποστηρίζει.

Αν δεν το υποστηρίζει υπάρχουν πολλοί τρόποι, ένας από αυτούς είναι το kanata.

ΥΓ: Το ποντίκι μου δείνει αυτά με το evtest

Supported events:   
   Event type 0 (EV_SYN)  
   Event type 1 (EV_KEY)      
      Event code 272 (BTN_LEFT)
      Event code 273 (BTN_RIGHT)
      Event code 274 (BTN_MIDDLE)
-->   Event code 275 (BTN_SIDE)
-->   Event code 276 (BTN_EXTRA)

Event type 2 (EV_REL)
   Event code 0 (REL_X)
   Event code 1 (REL_Y)
   Event code 6 (REL_HWHEEL)
   Event code 8 (REL_WHEEL)
   Event code 11 (REL_WHEEL_HI_RES)
   Event code 12 (REL_HWHEEL_HI_RES)

Event type 4 (EV_MSC)
   Event code 4 (MSC_SCAN)
Event: time 1759666126.395093, type 1 (EV_KEY), code 276 (BTN_EXTRA), value 1
Event: time 1759666126.603092, type 1 (EV_KEY), code 276 (BTN_EXTRA), value 1

ΥΓ: Δεν έχω κάνει ποτέ remap ποντίκι, και δεν ξέρω τι ακριβώς πρέπει να στέλνει, αλλά προς διερεύνηση πως μπορείς να προσθέσεις ένα ποντίκι στο piper. Δε δείχνει ιδιαίτερα δύσκολο. Δες εδώ. Ίσως, το ψάξω μια μέρα που θα βαριέμαι :joy: .