ΠΡΟΤΑΣΗ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗΣ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ''Linux Διανομές''

Όπως αναφέρω και στον τίτλο προτείνω την κατάργηση της κατηγορίας ‘‘Linux Διανομές’’. Κατά τη γνώμη μου αυτή η κατηγορία είναι περιττή και τραβάει νήματα που θα έπρεπε να ανοίγουν σε άλλες κατηγορίες. Τα περισσότερα νήματα που ανοίγουν στο ‘‘Linux Διανομές’’ είναι χρηστών που ζητούν βοήθεια ενώ το ίδιο το forum προσφέρει και την ιδική γιαυτό κατηγορία ‘‘Linux Βοήθεια’’. Ακόμα, κάποια νήματα ανήκουν περισσότερο στις κατηγορίες ‘‘Τα Νέα του Linux’’ και ‘‘Καφενείο χρηστών’’.
Σκεφτείτε έναν νέο χρήστη που Θέλει να ανοίξει ένα νήμα για κάποιο θέμα που αντιμετωπίζει. Στην αρχική σελίδα του forum θα δει την κατηγορία ‘‘Linux Βοήθεια’’, που ξεκάθαρα είναι για υποστήριξη, αλλά και την κατηγορία ‘‘Linux Διανομές’’ στης οποίας τις υποκατηγορίες γίνεται επίσης support.
Πιστεύω πώς ένας νέος χρήστης που θέλει βοήθεια, θα πρέπει απλά να πάει στο “linux βοήθεια”, να πει το πρόβλημα τού και να βάλει ετικέτα τη διανομή που έχει. Έτσι δε χρειάζεται καν να προβληματιστεί αν το θέμα του σχετίζεται με τη διανομή του, απλά τη δηλώνει με την ετικέτα. Ποιο περίπλοκο είναι να πάει στο “linux διανομές”, να επιλέξει τη διανομή του και να πει εκεί το πρόβλημα τού. Επίσης, νομίζω ότι η κατάργηση της κατηγορίας ‘‘Linux Διανομές’’ συνάδει και με το γενικότερο πνεύμα του forum που απευθύνεται σε όλες τις διανομές και χρήστες. Δε χρειάζεται να χωρίζονται οι διανομές εντός του forum σε κατηγορίες.
Τέλος, νομίζω ότι θα μειωθούν οι περιπτώσεις που οι διαχειριστές θα χρειαστεί να μετακινήσουν το νήμα σε άλλη κατηγορία. Το πολύ πολύ να αλλάξουν, προσθέσουν ή αφαιρέσουν ετικέτες.
Τα νήματα που υπάρχουν τώρα στο ‘‘Linux Διανομές’’ θα μετακινηθούν στις υπόλοιπες κατηγορίες που ανήκουν με την προσθήκη μιας ετικέτας με τη διανομή στην οποία αναφέρονται.

Περιμένω τη δίκη σας γνώμη και ιδίως των διαχειριστών.

3 «Μου αρέσει»

Συμφωνώ απόλυτα με την πρόταση και με την τεκμηρίωσή της.

Οι σωστές/επαρκείς ετικέτες είναι βασικό κλειδί. Το να τις χρησιμοποιήσουν σωστά/επαρκώς οι χρήστες είναι “η ελπίδα”. Ίσως ένα default κείμενο στα νέα topics να βοηθούσε σε ένα βαθμό (έχω να πω ιστορίες για τέτοια “fails”… :rofl:). Όσοι αναβαθμισμένοι χρήστες μπορούν να προσθέσουν/αφαιρέσουν ετικέτες άλλων, επίσης θα βοηθούσε.

Επειδή γνωρίζω ότι με κάθε reconstruction κατηγοριών, η μεταφορά των topics σε άλλη κατηγορία εκλαμβάνεται σαν να είναι τα topics ξανά νέα, θα πρότεινα επιπλέον την αναγωγή της #CE91CEBDCEB1CEBACEBFCEB9CEBDCF8ECF83CEB5CEB9CF82:site-feedback σε Top κατηγορία, αφού… δεν είναι ανακοινώσεις :man_shrugging: και αν κάποιος την χρειάζεται, θα 'πρεπε να είναι εμφανής.
(να και ένα bug στην κωδικοσελίδα;… μάλλον server-side, αν δεν είναι ρύθμιση του Discourse).

Επίσης, άλλο Άρθρα και άλλο Tutorials (Οδηγοί-HowTo). Νομίζω ότι ένας που ψάχνει βοήθεια για κάτι, μάλλον θα προτιμούσε να ψάξει πρώτα σε HowTo και μετά σε άρθρα. Από την άλλη, κάποια (τουλάχιστον) άρθρα στην κατηγορία #tips =Άρθρα και οδηγοί, ίσως ταίριαζαν καλύτερα στο #linuxsoftware αφού… όλα είναι software (δεν ξέρω γιατί έχει επίθετο Linux, σε ένα site για Linux…:face_with_head_bandage:).
Πάντως, είτε να γινόταν ένα αμιγές Top category HowTo, είτε όσα topics είναι καθαρά HowTo (περιγράφουν βήμα-βήμα οδηγίες για να κάνεις κάτι) να περιλαμβάνουν πάντα ετικέτα #howto .

(ξανα-)Πάντως, ό,τι αλλαγές σε κατηγορίες είναι να γίνουν, θα ήταν νομίζω προτιμότερο να γίνουν όλες μαζί to minimize clutter :smile:.

Λίγη ιστορία: όταν στήθηκε το site φτιάχτηκε αμέσως η συνηθισμένη δομή ενός τυπικού φόρουμ. Όταν το είδαμε στο Telegram και άρχισε η συζήτηση για την δομή, μέχρι που κάποιος είπε “ετικέτες”. Βάλτε ετικέτες και αφαιρέστε εντελώς την δομή. Αλλά λίγοι είχαν ποτέ δουλέψει με ετικέτες και υπήρχε και υπάρχει πάντα ο φόβος πως δεν θα είναι κατανοητές από τους χρήστες. Και βγήκε η απόφαση να μείνει η δομή ως έχει και να ξανασυζητηθεί η δομή όταν έχουμε δεδομένα χρήσης και όγκου. Γιατί με άλλα δεδομένα θα συζητούσαμε αν είχαμε 5.000 χρήστες και ίσως να μην το συζητούσαμε καθόλου αν είχαμε 50. Η μέρα αυτή έφτασε και ήρθε η ώρα για συζητήσεις και αποφάσεις

  • Η υπάρχουσα δομή είναι όντως αρκετά προβληματική. Το ελάχιστο που πρέπει να γίνει είναι η μεταφορά των θεμάτων από το “Linux Βοήθεια” στο “Linux Διανομές” και η αλλαγή του τίτλου της σε “Προβλήματα με το Linux” ή κάτι άλλο.

  • Το ερώτημα μου πρέπει να απαντηθεί είναι αν εκεί εσωτερικά θα κρατήσουμε τις υποκατηγορίες (Debian,Mint,Ubuntu,Arch based,Redhat/Fedora,SuSE) ή όχι. Πιστεύω πως ναι είναι χρήσιμο για τον αρχάριο χρήστη.

  • Το άλλο ερώτημα είναι γιατί αυτές οι 6 και γιατί να μην έχει 7 μαζί με την Χ. Το 7 το ξεχνάμε θέλουμε πολλαπλάσιο του 3. Μπορεί να γίνει 3 κάνοντας μια Debian based αλλά τότε χάνουμε το νόημα μιας και δεν βοηθάμε τον νεοεισερχόμενο χρήστη που έχει συνήθως μια από αυτές τις διανομές.

  • Το Site feedback, είναι μια κατηγορία που έχει ελάχιστη κίνηση, κάπως κάθε 6 μήνες, και θα μείνει εκεί παρά το άσχημο URL (ποιος τα κοιτάζει;)

  • Η πρόταση για ενοποίηση του “Linux Software” και των “Οδηγών” ή το σπάσιμο των τελευταίων σε 2 κατηγορίες (δεν κατάλαβα καλά) με βρίσκει κρύο. Η υπόλοιπη δομή είναι εντάξει, αλλά αυτό είναι μια προσωπική γνώμη, και δεν εκφράζει την γνώμη των διαχειριστών.

Οι προσεκτικοί ίσως παρατήρησαν πως μια κατηγορία έχει εξαφανιστεί πριν γίνει η πρόταση και πως κάποιες διανομές μετακινήθηκαν στην μητρική τους κατηγορία. Και ίσως να μην το ξέρατε, αλλά και οι ετικέτες έχουν δομή δείτε LINUXUSER. Η ταξινόμηση τους πλέον είναι αλφαβητική.

Κάποιοι από εσάς έχετε δικαιώματα να προσθέτετε tags, να μετακινείτε θέματα ακόμα και να αλλάζετε τίτλους, ανάλογα με το επίπεδο εμπιστοσύνης που έχετε κερδίσει. Κάντε τους χρήση!

Τα παραπάνω είναι η αρχή της συζήτησης και όχι το τέλος.

3 «Μου αρέσει»

Διαφωνώ αγαπητέ για την κατάργηση. Είναι απο τα πιο ενδιαφέροντα θέματα .

Η κατηγορία καταργήθηκε και ενσωματώθηκε στο “Αντιμετώπιση προβλημάτων”

1 «Μου αρέσει»