Ποιο linux distro και με ποιο DE είναι το αγαπημένο σας και γιατί;

Το Void Linux είναι μία από τις διανομές που θέλω να δω κάποια στιγμή. Είναι κάτι διαφορετικό και πιστεύω ότι έχει ενδιαφέρον.
Αν και έχει και διάβασμα το documentation. Αρκετό… :slightly_smiling_face:

1 «Μου αρέσει»