Μη λειτουργία εξωτερικών ηχείων μετά από διακοπή ρεύματος

Καλημέρα, κοινότητα.
Στην πολυκατοικία που μένω, πριν λίγη ώρα έγινε μια διακοπή ρεύματος. Προτού επανέλθει το ρεύμα, ήρθε δύο φορές για μία μόνο στιγμή και έφυγε αμέσως. Τα εξωτερικά ηχεία που έχω, μετά από αυτά τα συμβάντα, δεν λειτουργούν πλέον. Τα έκλεισα, τα ξανάνοιξα, έβγαλα την πρίζα, την ξανάβαλα, την έβαλα σε άλλο outlet, τίποτα… Δεν λειτουργούν. Πείτε μου ότι δεν κάηκαν από το απότομο “μπες-βγες” του ρεύματος…

Λογικά κάηκαν, πιθανότατα κάηκε μόνο το υπογούφερ, τα άλλα ηχεία είναι εντάξει.

1 «Μου αρέσει»

Πω… :frowning:
Το (επιπλέον) κακό είναι ότι τα άλλα δεν παίζουν από μόνα τους, η καλωδίωση είναι τέτοια που περνάνε αναγκαστικά από το γούφερ…

edit: Συγχωρέστε με αν είναι ανόητη ερώτηση αλλά είμαι άσχετος από τέτοιες συσκευές: τα καμένα ηχεία μπορούν να επισκευαστούν; Και, αν ναι, αξίζει οικονομικά κάτι τέτοιο ή συμφέρει να πάρεις καινούρια (τα δικά μου έκαναν, αν θυμάμαι καλά, γύρω στα 50 ευρώ).

αν η πηγή (pc, ηχοσύστημα) παίζει ακόμα κανονικά (με άλλα ηχεία) κι αν αυτά δεν παίζουν σε άλλη πηγή (που σαφώς λειτουργεί, πχ φτηνό κινητό, mp3 player κτλ /όχι ακριβή πηγή γιατί παίζει πάντα η πιθανότητα να βγάζουν τάση στην είσοδο κ να κάψουν ότι συνδέσεις) κι εφόσον συνδέονται αξιόπιστα (όχι με χαλασμένο καλώδιο πχ), τότε τσεκάρεις αν δέχονται καν ρεύμα (power led ανάβει?). αν δεν υπάρχει ένδειξη ή αυτή δεν ανάβει τότε (αν δεν έχουν φανερή ασφάλεια [99% πιθανό] κ δεν γνωρίζεις) χρειάζεται κατσαβίδιασμα από κάποιον χωρίς γνώσεις (αν ανοίγουν, φυσικά εκτός πρίζας!!) για αλλαγή τυχόν εσωτερικής ασφάλειας. μετά πρέπει τεχνικός με γνώσεις για να βρει πρόβλημα (αν συμφέρει ν’ ασχοληθείς). δέχονται κ συμφωνία στοιχειώδους αμοιβής “ελέγχου” (πριν την επισκευή, αν την αποφασίσεις), αρκεί να τους το ζητήσεις.

όλοι ξεχνάμε τα ηχοσυστήματα πάντα αναμένα αλλά είναι από τις πρώτες συσκευές που χαλάνε σε powerdrops.