Μπορείς να ελέξγεις αν τρέχει ή όχι βάζοντας να γράφει σε ένα αρχείο ή στα logs κάτι. Αλλά η μεγάλη πιθανότητα είναι πράγματι να τρέχει, απλά να πάει κάτι στραβά. Αυτό που μπορεί να πάει στραβά είναι να μη βρίσκει κάποια εντολή επειδή δεν είναι στο PATH ή να τρέχει πριν τα πάντα να είναι έτοιμα.
Ένας γενικός κανόνας είναι πως βάζουμε πλήρη διαδρομές στο εκτελέσιμο αν αυτό δεν είναι σε κάποιο τυπικό σημείο όταν φτιάχνουμε script. Για τη δεύτερη περίπτωση ο απλούστερος τρόπος είναι να βάλουμε μια μικρή καθυστέρηση 2-3 δευτερολέπτων με μια sleep στην αρχή.
Ίσως, το παρακάτω βοηθήσει να καταλάβεις γιατί κάποιο script μπορεί να τρέχει μια χαρά στο τερματικό, αλλά όχι αν καλεστεί μέσα απο κάτι άλλο