Επιλογή Distro για σχετικά αρχάριο

Να πω την αμαρτία μου, σε αρχάριο θα συνιστούσα linux mint - που όμως το είχες και το αφήνεις… :open_mouth:

Anyway, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα… :nerd_face:

Μεταξύ των δύο που προτείνεις, εγώ κλίνω προς το pop os (αυτό φαντάζομαι ότι εννοείς γράφοντας pop up). Μας έκανε μία πολύ αναλυτική παρουσίαση ο Αχέροντ… εεεε… ο @Asfodelus ήθελα να πω… Αυτά που διάβασα με ιντριγκάρισαν: μου δημιουργούν την εντύπωση ότι είναι μία διανομή προσανατολισμένη στον τελικό χρήστη που θέλει να κάνει τη δουλειά του, με πολύ ενδιαφέροντα και χρηστικά χαρακτηριστικά (τσέκαρε τα περί tiling manager στην παρουσίαση που λινκάρω παραπάνω).

Zorin pro εγώ δεν θα έβαζα. Δεν συμπαθώ τη λογική της επί πληρωμή διανομής, προτιμώ χίλιες φορές να υποστηρίξω οικονομικά (και το έχω κάνει) διανομές που δεν βάζουν στη μέση χρήμα. Ξέρω ότι είναι τεράστια συζήτηση - για μένα αυτό το κριτήριο είναι σημαντικό.

Δεν νομίζω να έχεις θέμα με drivers ό,τι και να επιλέξεις. Και στην τελική και να προκύψει τέτοιο θέμα θα τη βρεις(ούμε) τη λύση, πώς ουσιαστικά να εγκαταστήσεις έναν φρεσκότατο kernel.

Για υπηρεσίες cloud δεν έχω άποψη για να σου πω. Είδα ήδη onedrive και 100€ και κόντεψα να μείνω στον τόπο… :woozy_face: Χίλιες φορές να πάρεις ένα vps από του hetzner και να πειραματιστείς με ένα debianάκι και να κάνεις μονάχος σου τη δουλειά… Και φτηνότερα θα σου βγει, και πράματα θα μάθεις και το ντάτο σου θα ναι δικό σου και μόνο…

2 «Μου αρέσει»