Θέματα πανελληνίων εξετάσεων

Μαθητής Σ με μάζα Μ 75kg κρεμάστηκε από νήμα το οποίο είναι τυλιγμένο σε τροχαλία. Να αναζητήσετε στα προηγούμενα ερωτήματα τις αιτίες που τον οδήγησαν σε αυτή την ενέργεια.

κλεμμένο

4 «Μου αρέσει»

Τουλάχιστον νιώθω τυχερός που πέρασα τις πανελλήνιες πέρυσι…

1 «Μου αρέσει»

Καλό

:smile::smile::smile:

Έδωσα 13 μαθήματα πανελλήνιες…θα σέβεστε.

2 «Μου αρέσει»

Εγώ 4 1η δέσμη με ΠΑΣΟΚ

1 «Μου αρέσει»

Εγώ ήμουν η πρώτη φουρνιά μετά τις δέσμες, δηλαδή έδωσα πανελλήνιες το 2000. Όλα τα μαθήματα πλην γυμναστικής.

3 «Μου αρέσει»

την δεκαετια του 80 στην φυσικη ετεθη το παρακατω ερωτημα

Σε κλειστο χωρο με ογκο V , και θερμοκρασια Τ1 , εχουμε ενα ψυγειο ογκου V1 που η εσωτερικη του θερμοκρασια ειναι Τ2 . ανοιγουμε την πορτα του ψυγειου. η θερμοκρασια του χωρου.

T1>T2 Kαι V>V1

α=θα ελλατωθει
β=θα παραμεινει η ιδια
γ=θα αυξηθει.

Ότι και να λες εγώ το ψυγείο δεν το ανοίγω :grin::grin::grin:

2 «Μου αρέσει»

Το ψυγείο είναι στο ρεύμα;

1 «Μου αρέσει»

ναι δουλευει κανομικα

:joy: Μου πήρε λίγη ώρα να αποφασίσω αν θα “καρφωθώ” ή όχι, τελικά ας πάει και το παλιάμπελο :stuck_out_tongue:
Αν και διατυπωμένο πολύ πιο σύνθετα και “επιστημονικά”, αυτό ήταν -περίπου- ένα από τα υποερωτήματα φυσικής της δέσμης μου (1η), τη χρονιά που έδινα πανελλήνιες. Αλλά κρατάω και μια “πισινή” γιατί δεν ήταν ακριβώς έτσι.

2 «Μου αρέσει»

το εγραψα οπως το θυμομουν γιατι εχουν περασει και 25+ χρονια που τελειωσα το σχολειο. φυσικα δεν θα ειχε δωθει ετσι ακριβως αλλα πανω κατω αυτη ηταν η ουσια. και το ερωτημα ειναι σιγουρα αυτο.

Άσχετος με το θέμα, θα απαντήσω γ και θα σχολιάσω βάσει λογικής.
Κλειστό χώρος, άρα δεν υπάρχουν διαρροές και εισροές.
Για να ρωτάει αν ανοίγοντας την πόρτα του ψυγείου θα υπάρξει διαφορά στην θερμοκρασία άρα το ψυγείο δουλεύει.
Εφόσον δουλεύει, στην αρχή σκεφτόμουν πως εφόσον ανοίξει η πόρτα θα βγει κρύος αέρας άρα θα πέσει η θερμοκρασία. Αλλά ξέχασα έναν σημαντικό παράγοντα.
Εφόσον δουλεύει το ψυγείο, το μόνο σίγουρο είναι πως παράγει θερμότητα λόγω λειτουργίας των ηλεκτρονικών κυκλωμάτων και του μοτέρ του.
Άρα, ακόμη και να ανοίξουμε την πόρτα του καταψύκτη που θεωρητικά έχει χαμηλότερη θερμοκρασία, ενώ θα περιμέναμε πως θα πέσει, θα έχει ήδη ανέβει τόσο πολύ από την λειτουργία του ίδιου του ψυγείου.
Επίσης βάσει των παραπάνω, ανοίγοντας την πόρτα του ψυγείου χάνει θερμοκρασία, άρα δουλεύει περισσότερο για να επαναφέρει την θερμοκρασία, άρα ανεβαίνει κι άλλο η θερμοκρασία δωματίου.

Κατ’ αρχάς δεν μπορούμε να απαντήσουμε αν ή συνολική θερμότητα του συστήματος ψυγείο-δωμάτιο θα μείνει σταθερή η όχι. Και όλα τα ενδεχόμενα είναι, όπως θα δούμε ανοικτά. Το ψυγείο είναι μια αντλία θερμότητας, και δεν γνωρίζουμε τον τύπο του ψυγείου για να γνωρίζουμε που την εναποθέτει. Ας δούμε τις περιπτώσεις

Στην πρώτη περίπτωση, σε ένα επαγγελματικό ψυγείο, η θερμότητα βγαίνει έξω από το δωμάτιο. Στην περίπτωση αυτή, η θερμοκρασία θα μειωθεί. Αν το σύστημα είναι αξιόπιστο θα φτάσει αυτή του εσωτερικού του ψυγείου.

Ας δούμε την παραδοχή του τυπικού οικιακού ψυγείου. Έχουμε δυο περιπτώσεις. Στην πρώτη περίπτωση αυτός που αφήνει την πόρτα ανοικτή, αγαπά τα λεφτά του και το βγάζει από την πρίζα (είπε κανείς πως το ψυγείο παραμένει ανοικτό;). Τότε η θερμοκρασία του χώρου θα μειωθεί. Το πόση θα είναι αυτή, μπορεί να εκτιμηθεί με βάση την καταστατική εξίσωση των αερίων. (Έχουμε και υδρατμούς, λανθάνουσες θερμότητες κλπ) Δεν έχουμε τέλειο αέριο, αλλά χοντρικά οι υπολογισμοί είναι πολύπλοκοι για υπο-ερώτημα στις πανελλήνιες.

Στην τρίτη περίπτωση που το ψυγείο παραμένει ανοικτό, έχουμε εισαγωγή θερμότητας στο σύστημα. Τι θα συμβεί στην θερμοκρασία; Θα αυξηθεί σωστά; Λάθος. Πάλι δεν μπορούμε να ξέρουμε. Το ψυγείο απλά θα τα φτύσει και δεν θα αντέξει καθώς θα προσπαθεί να κατεβάσει μια θερμοκρασία που θα ανεβαίνει διαρκώς. Μπορούμε να εκτιμήσουμε πότε θα συμβεί αυτό, και ανάλογα με τους όγκους και την θερμοκρασία να κάνουμε μια εκτίμηση της θερμοκρασίας. Δεν μπορούμε να ξέρουμε χωρίς αριθμητικά δεδομένα (συμπεριλαμβανομένου του κόστους του ψυγείου σε ευρώ) αν θα είναι μικρότερη η μεγαλύτερη.

Στο τέλος βέβαια θα καταλήξουμε στην θερμοκρασία του εξωτερικού περιβάλλοντος. Κατ’ αρχήν κανένας δεν είπε πως έχουμε ένα κλειστό σύστημα. Το υποθέσαμε, αλλά κλειστά συστήματα δεν υπάρχουν έτσι και αλλιώς στην πραγματικότητα, ακόμα και αν τυλίξεις το δωμάτιο με 10 μέτρα αεροτζέλ. Είναι απλά θέμα χρόνου.

Γιατί η πραγματικότητα είναι διαφορετική από τις πανελλήνιες, και θα πρέπει πάντα να κοιτάς και τις κρυφές υποθέσεις :man_scientist:

1 «Μου αρέσει»

Άσχετο με το στυλ του νήματος, και επίσης αρκετά άσχετος με το σημερινό σύστημα για να το εκτιμήσω. Αλλά κάποιοι μπορεί να το βρουν χρήσιμο. Καλή επιτυχία σε όσους θα το χρειαστούν

Αυτοματοποιημένη εξαγωγή αποτελεσμάτων πανελλαδικών εξετάσεων με χρήση web browser automation.

Σκοπός του προγράμματος είναι η διευκόλυνση των υποψηφίων την ημέρα των αποτελεσμάτων, με την αυτοματοποίηση της διαδικασίας εξαγωγής των αποτελεσμάτων ακόμα και σε περιπτώσεις κατάρρευσης της πλατφόρμας του υπουργείου η αδυναμίας ανταπόκρισης

Τρέχει σε Linux?
οχι σε python τρεχει απλα αν θες σε Linux πρεπει να κατεβασεις το αντιστοιχο chrome webdrive για linux που να εχει την ιδια εκδοση με τον κανονικο τον chrome browser που διαθετεις (απάντηση του συγραφέα Geørge Tømzaridis.

1 «Μου αρέσει»

Το υπουργείο παιδείας, άλλαξε τον κώδικα και δεν του επιτρέπει να τρέξει