Γενικά μου αρέσει να παίζω κανένα world of warcraft όταν περιμένω να τελειώσω ένα build
συνήθως παίζω στο project epoch που είναι στην ουσία το vanilla με διάφορα πράγρατα .
πως το βάζουμε βήμα βήμα
το πιο εύκολο είναι να κατεβάσεις το client και να αρχίσεις να παίξεις .. σε πολλούς servers δεν θέλουν τόσες μεγάλες τροποποιήσεις
Κατεβάζουμε το wine layer που θα το κάνουμε το bottles
άμα δεν έχειςflatpak μπορείς να το βάλεις στην διανομή σου
flatpak install flathub com.usebottles.bottles
με το που αρχίσεις το bottles θα δημιουργήσεις το πρώτο σου bottle - οι οδηγίες είναι για το
project epoch και τον ascension launcher
το project epoch είναι πλέον κάτω από την ομπρέλα του project ascension και πρέπει να βάλεις ως runner στο συγκεκριμένο sys-wine για να δουλέψει σωστά
Στα dependencies θέλουμε
dotnet45
donet40
vscredist2015
allfonts
Κατεβάζουμε το .exe από το project ascension
ανοίγουμε το Browser C drive στο και το κάνουμε copy paste στο C drive του drive μας
Κυρίως το path είναι
~/.var/app/com.usebottles.bottles/data/bottles/bottles/προτεινομένοΤο_Όνομα_Του_Bottle/drive_c
πατάμε το launch excutable και πάμε στο path του bottle μας .. και κάνουμε εγκατάσταση .
σαν windows πρόγραμμα
επειδή το Project Ascension προωθεί το δικό τους client πρέπει να κατεβάσεις το προτεινόμενο που δίνει είναι κυρίως 50 GB . πχ σε μένα φαίνεται οτι έχω το project epoch
το βελάκι δίπλα στο play το βλέπεις ; το πατάς και διαλέγεις όποιο άλλο θέλεις
για όσους ξέρουν από wow ..
epoch-liveείναι ο folder του ascension
~/.var/app/com.usebottles.bottles/data/bottles/bottles/ascension.gg/drive_c/Program Files/Ascension Launcher
Εδώ κάτω είναι οι client του παιχνιδιού
~/.var/app/com.usebottles.bottles/data/bottles/bottles/ascension.gg/drive_c/Program Files/Ascension Launcher/resources
αμα θέλεις να παίξεις μόνο στο project epoch μπορείς ascension-live τα 50 GB να τα διαγράψεις
προσωπικά έχω κάνει μερικά symblinks του epoch-live το directory των AddOns στο dir ~/Games/ ,
όσοι ξέρουν από git μπορούν να βρουν τα addons στο github / gitlab και να δουλεύει ρολόι .
σε ορισμένους client όπως storfmorge / turtle wow / warmane δεν θα πρέπει να βάλεις dependencies και να αλλάξεις σε sys-wine μια χαρά θα παίξει … άμα θέλεις να παίξεις πχ σε κάποιον heavily customized server μπορείς να δώσεις το log output στο gemini / claude και να σε βοηθήσουν .
Πχ τώρα σε ένα screenshot
addons που κάνουν μπαμ .
elvui + details + pfquest




