Η FOSSCOMM επιστρέφει: 11-12 Οκτωβρίου 2025 στην Σάμο

H FOSSCOMM (Free and Open Source Software Communities Meeting) είναι ένα ετήσιο πανελλήνιο συνέδριο κοινοτήτων ελεύθερου και ανοικτού λογισμικού. Απευθύνεται σε προγραμματιστές, μηχανικούς κυβερνοασφάλειας, φοιτητές και κάθε ενδιαφερόμενο άτομο, ανεξαρτήτως υπόβαθρου. Συμμετέχουν κοινότητες, ομάδες προγραμματιστών και συντελεστές έργων, με θεματολογία που κυμαίνεται από τεχνικά ζητήματα και workshops, έως μεταφράσεις, νομικά και πολιτικές του open source. Η συμμετοχή είναι δωρεάν και ανοιχτή σε όλους. Η οργανωτική επιτροπή του FOSSCOMM 2025 προσκαλεί κοινότητες και ενδιαφερόμενα άτομα να υποβάλουν πρόταση για ομιλία ή workshop στο συνέδριο που θα γίνει στις 11-12 Οκτωβρίου 2025. Η κύρια γλώσσα του συνεδρίου είναι τα Ελληνικά, αλλά γίνονται δεκτές και προτάσεις στα Αγγλικά.

Τα λέμε εκεί :slight_smile: !!!

4 «Μου αρέσει»

Ανακοινώθηκε το Πρόγραμμα της FOSSCOMM 2025 : :slight_smile:

1 «Μου αρέσει»

Φέτος, θα παρουσιάσω σχετικά με Smart Contract Security Auditing in Blockchain and Web3 :slight_smile:

4 «Μου αρέσει»

To Linux-User. gr κλήρωσε 2 πακέτα αυτοκόλλητα UNIX Stickers Pro Pack στην φετινή FOSSCOMM. Και του χρόνου με υγεία!!! :grinning_face:

2 «Μου αρέσει»