Απαγόρευση περιεχομένου δημιουργημένο απο AI

Προστέθηκε η παρακάτω παράγραφος στους όρους χρήσης

Είχαμε ήδη τη δημοσίευση κάποιου “άρθρου” δημιουργημένο αποκλειστικά με εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης. Άρθρα και απαντήσεις αυτού του τύπου δεν προσθέτουν τίποτα (ενώ καθιστούν και τη δημιουργία των επόμενων μοντέλων δύσκολή). Επίσης, κανένας δεν μπορεί να εγγυηθεί για την ορθότητα των απόψεων ή των λύσεων. Ας μην είμαστε τεμπέληδες.

Δημιουργημένα κείμενα και εικόνες επιτρέπονται μόνο (με σαφή αναφορά πως είναι δημιουργημένα) μόνο σε θέματα σχετικά με κάποιο μοντέλο τεχνητής νοημοσύνης ή προϊόν.

ΥΓ: Φτάσαμε με αυτό τις 5000 δημοσιεύσεις

4 «Μου αρέσει»

ok ας πούμε οτι εγω που είμαι αρχάριος στον προγραμματισμό, ρωτώ την ΑΙ για κάποιο πρόγραμμα και μετά το προσαρμόζω περαιτέρω πιο πολύ στα μέτρα μου, αλλά θέλω λίγη βοήθεια για κάποια λεπτομέρεια. Μπορώ να το παραθέσω στο φόρουμ ή το αποφεύγω;

2 «Μου αρέσει»

@raik μοιάζει με το ερώτημα της δεκαετίας…
Κατά την άποψη μου επειδή ο προγραμματισμός από ανθρώπους θα εκλείψει σε λίγα χρόνια όπως διαβάζω σε πολλά άρθρα του διαδικτύου και επειδή η πρόσβαση σε λειτουργικό σύστημα θα αποτελεί προνόμιο όπως το ερμηνεύω από τις κινήσεις των οργανισμών τεχνολογίας, τούτος ο χώρος αποτελεί ουσιαστικά μία όαση όπως και πολλές άλλες ιστοσελίδες του χώρου, απλά έχει ένα επιπλέον πλεονέκτημα αυτό της “δύσκολης” γλώσσας. Και αποτελεί μια όαση γιατί καταρχάς δίνει λύσεις στην επιλογή εναλλακτικών για την “απόκτηση” ενός λειτουργικού συστήματος και δεύτερον γιατί υπάρχει ανοικτή η προοπτική για συζήτηση και προτάσεις πάνω στα “αδιέξοδα” της εποχής μας. Νομίζω ότι πρέπει να ενισχυθούν περαιτέρω προσπάθειες τέτοιου είδους (linux-user.gr) και εκπαιδευτικές προσπάθειες όπως αυτή του Mathesis για παράδειγμα…

Νομίζω ότι ναι.