Καλώς ήρθες @DarkGoth στην παρέα μας, και συγνώμη για την εισβολή στο πόστ σου δεν το συνηθίζουμε. Αλλά δεν μπορείς να ξέρεις πότε ούτε τις γνώσεις ούτε τις αντιδράσεις κάποιου που διαβάζει ένα νήμα με τέτοιο τίτλο. Μπορεί να εκτελέσει την εντολή για να κάνει το σύστημα του ποιο ασφαλές και μετά να έχει θέματα και να μην θυμάται κατ τι είχε κάνει.
Για το pkexec υπάρχουν άλλες δημοσιεύσεις αν θέλεις να επεκταθείς ή αν δεν σε καλύπτουν γράψε άρθρο ![]()
Θα έπρεπε να είχε μπει μια πιο ξεκάθαρη αναφορά στα μεθεόρτια. Έχει απαντηθεί και καλό είναι να υπάρχει μια αναφορά και εδώ