Βοήθεια για εγκατάσταση MX Linux

Καλησπέρα, ήθελα να κάνω μια ερώτηση
Έχω ένα intel pentium B960 2.20GH με 4GB RAM,
Αποφάσισα να εγκαταστήσω το MX linux σαν λειτουργικο σύστημα αντι για windows 8.1 που είχα.
Μέσω του rufus εκανα το στικακι bootable και έτρεξα το iso αρχείο,και φτάνω σε αυτήν την επιφάνεια εργασίας,φωτο από κάτω.


Ερώτηση 1).Τι ρύθμιση πρέπει να κάνω από εδώ ώστε να περάσω το λειτουργικό στο λαπτοπ έτσι ώστε να μην χρειάζεται να εχω το στικακι συνεχεια πανω?
Ερώτηση 2)Αν δεν χρειάζεται να κάνω κάτι εδω , χρειάζεται να κάνω κατι απτον mx installer?
Δεν θελω να το χωρισω σε partitions, δεν εχω σκοπό να εχω δυο λειτουργικά μονο το linux,
Είμαι εντελώς αρχάριος από linux , οπότε θα εχω περισσότερες ερωτήσεις και αργότερα

Κάθε βοήθεια δεκτή, ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας και συγγνώμη για την ενόχληση.

2 «Μου αρέσει»

Από την πρώτη επιλογή σε βγάζει σε “live” περιβάλλον, απ’ όπου μπορείς σε πρώτη φάση να δοκιμάσεις το λειτουργικό για συμβατότητες και κατόπιν να κάνεις εγκατάσταση από εκεί…

Επίσης από τον installer σβήσε ότι υπάρχει στον δίσκο και χρησιμοποίησέ τον ολόκληρο για το MX, θα χρειαστείς ένα partition για αυτό.

Καλοσώρισες @Adre !!!
Καλή χρονιά!!!

1 «Μου αρέσει»

Όταν φτάσεις στον MX Installer, στο “Select type of installation”, επέλεξε “Regular install using the entire disk”

Καλημέρα παιδιά και ευχαριστώ πολυ για την ανταπόκριση και την βοήθεια, έκανα install entire disk ,δεν μπορω να καταλάβω αν χρειάζεται άλλη επιλογή ώστε να περαστεί στον σκληρό, αλλά μεχρι τωρα χωρις να βάλω το στικάκι δεν μου το τρέχει χωρις αυτό, συγγνώμη για τις ηλίθιες ερωτήσεις ειμαι εντελως καινούργιος στο linux και θα ήθελα να μπω στη λογική του ωστε να αρχίσω να το δουλεύω

Καλημέρα, ρίξε μια ματιά σε αυτόν τον οδηγό με εικόνες :

Επίσης βεβαιώσου ότι αφαιρείς το στικάκι πριν κάνεις επανεκκίνηση στο τέλος της διαδικασίας (πριν πατήσεις enter).

Σε ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια θα το δοκιμάσω αργότερα που θαχω χρόνο και θα σου απαντήσω αν λειτουργεί