Realtek R8168 προβλημα σε Antergos

Έκανα εγκατάσταση του Antergos και ύστερα από την πρώτη επανεκκίνηση δεν είχα ίντερνετ μέσω καλωδίου. Ύστερα από έρευνα βρήκα ότι φταίει η Realtek κάρτα δικτύου. Έκανα το εξής.

sudo sh -c ‘echo blacklist r8169 >> /etc/modprobe.d/blacklist.conf’
sudo rmmod r8169
sudo modprobe r8168

Μετά από αυτό δούλεψε. Ύστερα όμως από το πρώτο update του κερνελ ξανά τα ίδια. Δεν έχω ίντερνετ.

1 «Μου αρέσει»

Καλώς ήρθες @Andreasdimo

Δοκίμασες να δεις αν το module είναι σε dkms;

Καλώς σας βρηκα. Επειδή χρειαζομουν Ίντερνετ χθες εγκατεστησα άλλη διανομή. Αλλά όχι, δεν νομίζω να είναι DKMS.

1 «Μου αρέσει»

Την επόμενη φορά που θα συναντήσει κάτι ανάλογο δες αν έχει πακέτο το AUR.

Είχε το ΑUR ένα πακέτο R8168-DKMS. Να εγκαταστήσω καλύτερα αυτό? Και αφού το εγκαταστήσω τι άλλο χρειάζεται να κάνω? Συγνώμη για της ερωτήσεις αλλά είμαι λίγο αρχάριος.

1 «Μου αρέσει»
  1. Μη ζητάς συγγνώμη, για αυτό είναι οι κοινότητες, για να βοηθούμε ο ένας τον άλλον όπως μπορούμε
  2. Μια δοκιμή θα σε πείσει. Λογικά δε θα χρειαστεί κάτι άλλο.

Έβαλα Manjaro. Καλό, δεν είχα κανένα θεμα αλλά κάπως το Antergos το βλέπω πιο γρήγορο σε KDE. Ελπίζω να μπορέσω να το συντηρω.

Μια χαρά θα είσαι. Αλλά ακόμη και στην περίπτωση που δε βρίσκεις κάτι, μη διστάσεις να ποστάρεις τις απορίες σου εδώ.

Ευχαριστώ πολύ φίλε. Χαίρομαι που ανακάλυψα αυτό το φόρουμ. Γενικά όμως πως το βλέπεις το Antergos συγκριτικά με το Manjaro?

Νομίζω ότι το Antergos έρχεται λιγότερο φορτωμένο από το Manjaro, είναι τόσο όσο. Το Manjaro νομίζω ότι έχει πιο ολοκληρωμένες λύσεις για απλούς χρήστες.

Άρα αν με ρωτάς αν ένας αρχάριος που θα ήταν καλύτερα στο Antergos ή στο Manjaro θα έλεγα στο Manjaro.

Αρχάριος δεν λέγομαι αλλά ούτε και έμπειρος. Για αυτό προβληματίζομαι. Όπως σου είπα μου αρέσει καλύτερα το Antergos, αλλά προβλήματα όπως αυτό με έκαναν να αναρωτιέμαι αν μπορώ να λειτουργώ με αυτό στην απλή καθημερινή μου χρήση

1 «Μου αρέσει»