Πώς να βρώ πάλι το ενδιαφέρον μου για προγραμματισμό

Είμαι φοιτητής Πληροφορικής στο 2ο έτος σπουδών αν και ασχολούμαι με τον προγραμματισμό (καθαρά ερασιτεχνικά) από την πρώτη λυκείου. Έχω ασχοληθεί λίγο με αρκετές γλώσσες και libraries με αποτέλεσμα πια να μην με ενθουσιάζει καμία αρκετά ώστε να επενδύσω χρόνο. Θα ήθελα τις προτάσεις σας για κάποια γλώσσα, library ή οτιδήποτε έχετε δει και πιστεύετε ότι αξίζει να ασχοληθεί έστω και για πλάκα.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

1 «Μου αρέσει»

Δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο από το να σου άρεσε ο προγραμματισμός και να πέσεις σε κάποια μαθήματα. Αλλά σήμερα είναι πάλι μια συναρπαστική εποχή για τον προγραμματισμό. Τα πάντα αλλάζουν. Δεν μπορεί να σε συμβουλεύσει κανείς αν δεν ξέρει τα ενδιαφέροντα σου, και υπάρχουν τόσα συναρπαστικά νέα πράγματα, αλλά θα τολμήσω να προτείνω κάτι από το παρελθόν.

https://ocw.mit.edu/courses/electrical-engineering-and-computer-science/6-001-structure-and-interpretation-of-computer-programs-spring-2005/video-lectures/

[ Δεν θέλει γνώσεις, αλλά θα κάνει το κεφάλι να εκραγεί]

Πέραν αυτού και ανάλογα με τα ενδιαφέροντα σου google: rust, deep learning, cuda, shaders, microkernels, C++17, vhdl, erlang, elm, ruby, devops, …

Επίσης: https://cleancoders.com

Και καλώς ήρθες στο linux-user.gr

1 «Μου αρέσει»

Καλωσορισες στο forum και στην παρεα μας. Υπαρχουν πολλα πραγματα που μπορεις να επιτυχεις με τις γνωσεις σου στον προγραμματισμο. Το δεδομενο ομως δεν ειναι να χρησιμοποιησεις ενα εργαλειο που θα αναπτερωσει μονο το ενδιαφερον σου και παλι για τον προγραμματισμο. Αλλα ειναι να βρεις ενα προβλημα και να το λυσεις, εστω και αν εχει ηδη λυθει. Η δικια σου προσπαθεια και η δικια σου προσεγγιση θα ειναι σιγουρα διαφορετικη απο την προηγουμενη και παλι διαφορετικη απο την επομενη.