Πατέντα για το webex

Τωρα που ειναι της μοδας, με ρωτανε διαφοροι πως να βαλουν το webex σε linux.

Για οσους δεν γνωριζουν το webex ειναι μια πλατφορμα που συνδεονται τα παιδια και κανουν μαθημα. Η εφαρμογη εχει εγκατασταση για windows και android αλλα οχι για linux. Στο linux η προσβαση γινεται μεσω browser.

Για καποιο λογο που δεν γνωριζω, με τρελανανε σημερα για το πως θα μπορουσε να τρεξει σαν εφαρμογη και στο linux. Μη εχοντας χρονο για δοκιμες, σκεφτομαι αν τελικα θα μπορουσε να λειτουργησει μεσω anbox.

Το anbox το εχω αναφερει παλιοτερα και ειναι ενας τροπος να εχουμε native τις εφαρμογες android σε desktop linux.

Αν πιστευετε, η ακομη εχετε το χρονο για να κανετε δοκιμη, και μπορει να γινει αξιοπιστα μπορειτε να αναφερετε τη λυση μπας και το δει καποιος που θα το γκουγκλαρει και ισως τον βοηθησουμε

Kαι μεσω browser εχει προβλημα στο λινουξ ακουσα εγω. Και σαν λυση ακουσα το anbox που τρεχει android εφαρμογες.
Επισης ακουσα, αλλά δεν εχω καποιο λινκ να παραθεσω, οτι παλι οπως με τη microsoft, υπηρξε NDA, δηλαδη συμφωνια εμπιστευτικοτητας που δεν πρεπει να μαθει ο λαος, αναμεσα στη cisco και την κυβερνηση. Για αυτο εχουμε και μια λυση που δεν μπορουν να χρησιμοποιησουν ολα τα παιδια.
Τωρα εγω θα ελεγα οτι μια πιθανη λυση θα ηταν και μια εικονικη μηχανη για οποιον μπορει…

1 «Μου αρέσει»

Δεν ξέρω πώς ακριβώς χρησιμοποιούν το webex στα σχολεία. Εγώ πάντως το χρησιμοποιώ στο πανεπιστήμιο και μπαίνω από τον brave και λειτουργεί κανονικά.

Για παρακολούθηση μαθήματος το webex δουλεύει μια χαρά στο λίνουξ μέσα από browser (δοκιμασμένο σε chromium)

Η εφαρμογή όσο ξέρω δεν υπάρχει σε λίνουξ αλλά αυτό ελάχιστη σημασία έχει αφού ακόμα και αν χρειάζονται οι παραπάνω λειτουργίες, υστερεί πολύ σε σχέση με το zoom (το οποίο υπάρχει κανονικά σε λίνουξ)

Ερώτηση: Ποιος ο λόγος να θέλεις το WebEx σαν εφαρμογή; Παρέχει κάποιες επιπλέον λειτουργίες που απουσιάζουν από την έκδοση σε web;

Στην περίπτωση που η απάντηση είναι αρνητική, και εφόσον δουλεύει μια χαρά μια καλύτερη λύση είναι

Η απάντηση είναι ναι υπάρχουν αλλά δεν χρειάζονται και αν χρειάζονται τελικά η κατάληξη είναι το zoom γιατί το webex υστερεί πολύ έτσι και αλλιώς.

Πολλά υπερεχουν οχι μονο το zoom, αλλά το webex αν δεν κανω λαθος (με επιφυλαξη) παρεχει τη δυνατοτητα να αποδειχθει οτι εγινε η συνδιαλεξη, δηλαδη οτι ο μαθητης συμμετειχε στο μαθημα, εχει να κανει με τις απουσιες δηλαδη. Δεν ξερω αν αυτο ευκολα ειναι εφικτο σε άλλες εφαρμογες. Θα ηθελα να ακουσω διευκρινησεις επι τουτου (και για το webex τι ισχυει)

Το webex μπορεί να χρησιμοποιείται για την διάλεξη και σαν μέσο να μιλήσουν όλοι σε όλους και ταυτοχρόνως τρέχει το zoom για τις πιο ιδιαίτερες ανάγκες που έτσι και αλλιώς δεν καλύπτονται καθόλου επαρκώς από το webex. Κάποιοι ίσως κάνουν ακριβώς αυτό. Για τις απλές ανάγκες διάλεξης και ερωτήσεων από μαθητές, το webex δουλεύει μια χαρά και από browser.

Το webex έχει να κάνει με πολιτικά συμφέροντα και τίποτα παραπάνω, μάλιστα στις αρχικές οδηγίες προς τους εκπαιδευτικούς αυτό που κάνανε ήταν απλά να προτείνουν το webex όχι να το επιβάλουν… Ο Έλληνας εκπαιδευτικός - δημόσιος υπάλληλος μοιάζει με πιόνι από επιτραπέζιο παιχνίδι, δεν κάνει βήμα χωρίς οδηγίες… οπότε webex, τώρα αν τους λέγανε για σήματα καπνού πιστεύω θα το κάνανε και αυτό… απλά ο μισθός να είναι οκ και όλα τα άλλα…

Νομιζω πως δεν δουλευει μια χαρα αν εχεις απενεργοποιημενο το openh264 codec της cisco που συνδεεται με το webrtc. Ομως αυτο με το webrtc το εχουν σαν προβλημα και άλλες εφαρμογες…

Δεν ξερω τα προβληματα ακριβως αφου δεν εχω δει την desktop εκδοση. Ξερω οτι ειναι υποχρεωτικο. Καποιοι κανανε φορματ σε windows. Απο anydesk σημερα εβαλα με οδηγιες τον firefox 52 32bit, και καμποσες εκατονταδες βιβλιοθηκες. Τι εγκατεστησα δεν ξερω. Το ανοιξε ο ανθρωπος και μου ειπε φαινεται οκ αλλα θα το δει αυριο πρωι. Δεν ξερω ομως αν εστρωσε.

Τωρα, γιατι ολοκληρη cisco, δεν εχει δυνατοτητα να φτιαξει την εφαρμογη της , δεν γνωριζω. Τα λιγα που διαβασα, ειναι οτι η εφαρμογη ειναι αγορασμενη απο τη cisco καποια χρονια και δεν ειχε χρησιμοποιηθει ποτε σε μεγαλη κλιμακα. Ισως γι αυτο χρειαστηκε σημερα να βαλω 32bit firefox σε linux.

Πριν λιγο διαβασα και πως θα ανοιξουν τα δημοτικα. Β. Κορεα , Βενεζουελα, και Κουβα μου θυμισε… Εκπαιδευτικη τηλεοραση απο την Ερτ2… και βλεπουμε

1 «Μου αρέσει»

Δεν έχω βρει ένα έγγραφο - απόφαση που να υποχρεώνει την εφαρμογή webex απλά μόνο ότι το κράτος διαθέτει αυτήν την εφαρμογή και όχι υποχρεώνει… Αυτό που υποχρεώνει είναι η τηλεκπαίδευση…

…Η υλοποίηση της κατά τα ανωτέρω σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης πραγματοποιείται
μέσω κατάλληλης ψηφιακής πλατφόρμας, η οποία καθιστά δυνατή την απευθείας μετάδοση
(ήχου ή/και εικόνας) του μαθήματος προς τους μαθητές…

ε καλα τωρα… ας πουμε οτι δεν υποχρεωνει αλλα προτεινει. Εφοσον ολα τα παιδακια θα μπουν στο webex… τι θα λεει ο καθε δασκαλος; για μενα κατεβασε το zoom? για τα αγγλικα κατι αλλο και παει λεγοντας;

Μπορει να μη μας αρεσει η προταση του υπουργειου αλλα ειμαστε οργανωμενο κρατος. Δεν μπορει ο καθενας να κανει οτι του κατεβει.

Στο κατω κατω της γραφης, δεν υπαρχει κατι opensource που να υποσχεται καλυτερη αποκριση, και φυσικα μηδεν υποστηριξη, για να παταμε στη γη. Απλα δεν περιμενα απο τη cisco να εχει αυτη την εξελιξη το προγραμμα της. Φανταζομαι οτι και το zoom θα ειχε προβληματα οταν θα προσπαθουσαν να συνδεθουν ταυτοχρονα μερικα εκατομμυρια κοσμου απο μια χωρα στην πλατφορμα του.

Τόσο οργανωμένοι που οι δάσκαλοι ακόμη δεν γνωρίζουν την πλατφόρμα, που κανένας δεν τους υποχρέωσε μέσα στο καλοκαίρι να εκπαιδευτούν… Τέλος, θα σταματήσω εδώ γιατί προσωπικά μόνο οργανωμένες κομπίνες βλέπω…

Εγω γιατι τωρα δεν καταλαβαινω γιατι ενας εκπαιδευτικος πρεπει να υποχρεωθει να μαθει μια πλατφορμα, οποια κι αν ειναι αυτη; Οταν εχεις ενα επαγγελμα τοσο κοντα στους υπολογιστες οπως ειναι η εκπαιδευση, δεν μπορω να καταλαβω το λογο που τους 3 μηνες του καλοκαιριου πχ δεν καθετε κανενας να ανοιξει τον υπολογιστη του και να αυτοεκπαιδευτει (δεν ειναι πυρηνικη φυσικη) Δυστηχως και γω τωρα εμαθα οτι πανω απο το 50% των εκπαιδευτικων δηλωνουν ασχετοι με τους υπολογιστες και δεν καταλαβαινω γιατι…

Αυτα ειναι τα λαθη του κρατους. Θα επρεπε να υπαρχει ενος τυπου αξιολογηση. Δεν ειναι δυνατον εν ετη 2020 να γνωριζουν περισσοτερα σε υπολογιστες ασχετα επαγγελματα, και τα επαγγελματα που εχουν να κανουν με την εκπαιδευση να ειναι σε αυτη την κατασταση.

1 «Μου αρέσει»

Αν είναι για κάποιον τέτοιου είδους λόγο να εξαναγκαστεί κάποιος σε χρήση windows, είναι πιο απλή και σίγουρη λύση η εγκατάσταση εικονικής μηχανής, παρά το φορμάτ.

1 «Μου αρέσει»

Οργανωμένο κράτος σίγουρα δεν είμαστε και ειδικά στα θέματα εκπαίδευσης. Άσε που η υπουργία Κεραμέως είναι από τις χειρότερες που έχουν περάσει τα τελευταία χρόνια 30 χρόνια από τη χώρα. Μέχρι και τη στήριξη του συνδικαλιστικού της ΝΔ έχει χάσει σε αυτά που έχει προσπαθήσει να περάσει στην εκπαίδευση.

Ένα πρόγραμμα εκπαίδευσης των εκπαιδευτικών για την τηλεκπαίδευση δεν βγήκε. Όταν λέω τηλεκπαίδευση δεν λέω να δείξουν απλά στους εκπαιδευτικούς πως λειτουργεί το Webex που επέλεξαν ως πρόγραμμα για τα βιντεομαθήματα και η πλατφόρμα του e-class για την ασύγχρονη. Θα έπρεπε μέσα στο καλοκαίρι και πιο πριν ακόμα, μέσω των πανεπιστημίων να γίνει έρευνα για το πως γενικότερα λειτουργεί η τηλεκπαίδευση ως παιδαγωγική πρακτική, ειδικότερα στα παιδιά του δημοτικού που έχουν ανάγκη την εκπαίδευση όχι για τις γνώσεις, αλλά ως μέσο κοινωνικοποίησης και διαμόρφωσης του χαρακτήρα τους σε βαθμό που θα επηρεάσει όλη τη ζωή τους .

Τα λάθη του κράτους είναι πολλά, αλλά σίγουρα το κυρίαρχο δεν είναι να αποζητά από τον κάθε εκπαιδευτικό να έχει 15 πτυχία και διπλώματα κατάρτισης (ειδικά αν πρόκειται για σκοιλς ελικικού).

Να ξεκινήσουμε από το ότι έχουν να γίνουν προσλήψεις μόνιμου εκπαιδευτικού προσωπικού από το 2008. Αυτό σημαίνει πως ο νεότερος μόνιμος κλείνει 12 χρόνια άρα είναι το λιγότερο 34 σε ηλικία (και οι αναπληρωτές δεν πάνε πίσω). Με το συνολικό πληθυσμό των καθηγητών να είναι ιδιαίτερα γερασμένος και προερχόμενος από μία εποχή που οι υπολογιστές ήταν ακόμα xerox, atari και amiga.

Μπορεί να ακούγεται περίεργο σε κάποιους, αλλά δεν μπορούμε να έχουμε την απαίτηση από έναν εκπαιδευτικό να έχει εξικοίωση με την ενσωμάτωση των υπολογιστών στη δουλειά του, γιατί η δουλειά του δεν βασίζεται και δεν εμπεριέχει τους υπολογιστές. Δεν χρειάζεται καμία τεχνολογία (κατά τη διάρκεια του μαθήματος) σε έναν εκπαιδευτικό για να διδάξει αποτελεσματικά αρχαία, φυσική, χημεία, βιολογία, μαθηματικά, έκθεση, κοινωνιολογία κλπ. Δεν το έμαθε ποτέ κανείς, δεν του χρειάστηκε, δεν υπήρχε στη ζωή του.

Γενικά υπάρχει πολύ μεγάλο έλλειμμα από πλευράς κράτους σε μία ενιαία συγκροτημένη και συνολική κατεύθυνση για την εκπαίδευση στον 21 αιώνα, τον αιώνα της πληροφορίας. Αυτό ξεκινά πρώτα και κύρια από την εκπαίδευση των ίδιων των καθηγητών. Αν δεν αλλάξει η δουλειά που γίνεται στα πανεπιστήμια των παιδαγωγικών σχολών και προγραμμάτων διδακτικής επάρκειας, δεν υπάρχει περίπτωση όσους εξοπλισμούς και Webex να πάρουν με ΕΣΠΑ και γενικότερη κατασπατάληση δημόσιου χρήματος, να μπορέσει η τεχνολογία να γίνει κομμάτι της εκπαιδευτικής διαδικασίας σε όλα τα σχολεία. Φυσικά όλα αυτά είναι αλλαγές με βάθος τουλάχιστον 5ετίας, στο οποίο βάθος δεν έχει κοιτάξει καμία, μα καμία, κυβέρνηση τα τελευταία 30 χρόνια για την παιδεία.

Η εκπαίδευση δεν είναι μόνο 45 λεπτά παράδοση μαθήματος. Είναι μία ολόκληρη διαδικασία που εξ αποστάσεως δεν καλύπτεται από καμία πλατφόρμα.

Είναι πραγματικά άδικο για την πλειοψηφία των καθηγητών της χώρας να λέμε πως είναι τεμπέληδες. Οι περισσότεροι έχουν κάνει άλματα στη σχέση τους με τους υπολογιστές για να χρησιμοποιήσουν το webex, e-class, pdf scanners και άλλα πολλά για να κάνουν αυτή τη στιγμή μάθημα εξ αποστάσεως όσο στραβά και αν λειτουργεί αυτό.

Στην Ελλάδα η σχέση ανθρώπου-τεχνολογίας είναι έρμαιο των ατομικών δυνατοτήτων του καθενός, το κράτος (όσο ζω και γνωρίζω) δεν ανέλαβε ποτέ το ρόλο του να διδάξει στους ανθρώπους πως να είναι ορθοί χρήστες της τεχνολογίας.

4 «Μου αρέσει»

Όταν συνάδελφοι τους, που παλεύουν στο μεροκάματο στα φροντιστήρια κατάφεραν να προσαρμοστούν άμεσα και να παρέχουν τις υπηρεσίες τους με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, για μένα όλα τα άλλα είναι δικαιολογίες… και όσο για το webex αφού το κράτος αποφάσισε να μην προτείνει άλλες επιλογές θα έπρεπε να εξασφαλίσει την πρόσβαση του webex από όλες τις πιθανές συσκευές και φυσικά την ομαλή λειτουργία της…

Αυτο που το βρηκες; υπαρχει καποιο λινκ; Και αφορα την τωρινη καραντινα ή της ανοιξης;

To webex είναι “υποχρεωτικό” για τους εκπαιδευτικούς γιατί μέσω συμφωνιών που έχει κάνει το υποργείο τα παιδιά δεν χρεώνονται με data ακόμα και αν παρακολουθούν από το κινητό τους χωρίς να βρίσκονται σε wifi (άσχετο με το πόσο αποδοτικό είναι το μαημα έτσι). Εδώ πρέπει να πούμε πως ένας πάρα πολύ μεγάλος αριθμός παιδιών συμμετέχει στα μαθήατα από το κινητό του τηλ.
Επίσης μπορούν να μπουν με ένα απλό λινκ στην “τάξη” του κάθε εκπ/κου δεν χρειάζεται να κάνουν κανενός είδους εγγραφή. Από τον Σεπτέμβρη πάνω κάτω και μετά κάθε εκπ/κός έχει ένα δικό του προσωπικό λογαριασμό μέσω του Πανελληνίου σχολικού δυκτίου και μέσω αυτού μια προσωπική δνση της Webex τάξης του.

Άρα λοιπόν ενώ θεωρητικά ο εκπαιδευτικός θα μπορούσε να κάνει το μάθημά του και από άλλες πλατφόρμες δυστυχώς δεν μπορεί…

Το webex μέσω browser έχει αρκετούς περιορισμούς σε σχέση με την εφαρμογή. Δεν μπορείς να κάνεις διαμοίραση υλικού πχ … το δοκίμασα από το mint να κάνω διάσκεψη με δικό μου και πολλά εργαλεία της “κανονικής” εφαρμογής δεν υπάρχουν!

Τώρα τα σχόλια για τους ανίκανους εκπ/κούς θα προτιμούσα να μην υπάρχουν έχει πέσει πολύς κόπος από πολύ κόσμο μέσα στα σχολεία της χώρας για να βγει μια άκρη με όλη αυτή την ιστορία… το ότι το υπουργείο θέλει να εξυπηρετεί συγκεκριμένα συμφέροντα είναι πασιφανές!
Απαράδεκτο να μας έχει “δέσει” έτσι με μια τόσο κακή εφαρμογή και όχι μόνο!

3 «Μου αρέσει»