Μετάβαση σε Linux Mint ή σε άλλη distro.

Έχω ένα σταθερό PC με Intel I9-9000, 32 G DDR4, 250 M2 drive + 2T σκληρούς, RX 550 Pulse κάρτα γραφικών και motherboard MSI Z390 Gaming Eddge. Από Linux είμαι αρχάριος, δουλεύω πολύ Office και cloud one drive. Σε μετάβαση πιο distro θα μου προτείνατε, το mint π.χ., ώστε να μην έχω πρόβλημα με drivers (η motherboard υποστηρίζει και wifi); Γνωρίζω ότι θα αποχωριστώ το office, οπότε ακούω και προτάσεις για συμβατά Alternatives (Γνωρίζω το Libre και έχει τα θεματάκια του στο compability!

1 «Μου αρέσει»

Καλώς ήρθες @Stratospor στο linux-user.gr

Νομίζω το LinuxMint :mint: είναι η ποιο κατάλληλη διανομή για κάποιον που ξεκινάει στον κόσμο του Linux. Δεν θα αντιμετωπίσεις προβλήματα, και αν υπάρξουν εδώ είμαστε. Τις πρώτες μέρες θα βρεθείς έξω από τα νερά σου, χωρίς antivirus και χωρίς να κυνηγάς και να κατεβάζεις το λογισμικό από εδώ και από εκεί, αλλά μετά θα απορείς πως ζούσες με τα Windows τόσο καιρό.

Όσο για την σουίτα γραφείου εξαρτάτε κατά πολύ και από την χρήση που θέλεις να κάνεις.

2 «Μου αρέσει»

Παρουσιάσεις τύπου Powerpoint, Βάσεις δεδομένων, και ανάλυση στατιστικών τύπου exel. Είχα δουλέψει σε mint αρκετό καιρό στο παρελθόν, αλλά “προπαγανδίστηκα” ξανά με τα χαζοwindows. Εκνευρίζομαι γιατί οι πόροι που καταναλώνει είναι άπειροι, και επίσης ότι κυκλοφορεί πληρώνεται…Ευχαριστώ πολύ για την υποδοχή

για ξεκινημα linux mint δαγκωτο.

2 «Μου αρέσει»

Σίγουρα είναι κάτι πολύ ποιο επαγγελματικό απο το Excel, και ίσως να μην θέλεις τόση δύναμη. Επίσης θέλει και λίγο διάβασμα, αλλά ρίξε μια ματιά και εδώ

καθώς και εδώ

Δεν ξέρω τι απαιτήσεις έχεις, αλλά το LibreOffice είναι αρκετά πίσω, σε αυτόν τον τομέα, σε σχέση με το Excel. Αν απλά έχεις απλά στατιστικά θα σε καλύψει, αλλά για πολυπαραμετρικά μοντέλα χλωμό. Επίσης έχω βρει εξαιρετικά χρήσιμο για να καταλάβεις πολυδιάστατα δεδομένα, να κάνεις PCA κλπ το

http://ggobi.org/

Ελπίζω να μην σε τρόμαξα αν οι ανάγκες σου είναι ποιο απλές :slight_smile:

2 «Μου αρέσει»