Linux σε σχολεία

Καλησπέρα. Είμαι μαθητής του Ζαννείου Πρότυπου Γυμνασίου Πειραιώς της 3ής τάξης. Πρόσφατα ήρθε μια παραγγελία του Υ. Παιδείας με καινούριο εξοπλισμό πληροφορικής. (Η/Υ, monitor, πληκτρολόγια κλπ). Μέσα στο πρόγραμμα σπουδών έχει μπει και η εκμάθηση του ubutnu 21.04 (mate). Ο καθηγητής που διδάσκει το μάθημα της πληροφορικής, και δεν κάνω πλάκα, βάζει μονοήμερες εαν ανοίξουμε οι μαθητές τα ubuntu. (το λέω από προσωπική εμπειρία). Το θέμα αυτό το έχουμε πάει στην διεύθυνση (μια ομάδα από 7 μαθητές που χρησιμοποιούν linux σε καθημερινή βάση) άλλα δεν πρόκειται να γίνει τίποτα. Σας γράφω εδώ σήμερα διότι όχι μόνο ο καθηγητής βάζει ποινές αδίκως άλλα και εμποδίζει την εκμάθηση των παιδιών. Τι μπορώ να κάνω για να του βάλω μυαλό? (αυτός σπούδασε πληροφορική οταν ακόμα προγραμμάτιζαν τους Η/Υ του ΠΑ.ΠΕΙ. με punch cards και είναι τρελό windows fanboy)

6 «Μου αρέσει»

Δεν ξέρω αν ισχύουν αυτά που λες. Αλλά όταν λες ότι βάζει μονοήμερες, θα πρέπει να υπάρχει μια δικαιολογία, δεν τρως ποινή έτσι.

Επίσης δεν ξέρω την εγκύκλιο, και αν είναι υποχρεωτική η στην ευχέρεια του κάθε καθηγητή να διαλέξει το λειτουργικό που θα διδάσκει.

Τώρα εάν όντως έχεις δίκιο στους ισχυρισμούς σου, μιλήστε με τους γονείς σας, αυτοί μόνο μπορούν να κάνουν κάτι και να κλιμακώσουν την κατάσταση.

Όσο για τα linux, μην σκάτε μπορείτε και μόνοι σας να κάνετε και να μάθετε οτι γουστάρετε.

Εγώ χρησιμοποιώ linux, δεν είναι το θέμα η δικιά μου εκμάθηση άλλα των υπόλοιπων μαθητών, που είτε δεν ξέρουν, είτε φοβούνται να βγάλουν τα windows. Τώρα με τις μονοήμερες, ο,τι ισχυρίζομαι είναι αλήθεια, φέτος μόνο έχει ρίξει 5 και τις έχει δικαιολογήσει όλες με τον ίδιο τρόπο.

Κατανοείς ότι όσα λες είναι ελλειπή;