Linux και touchscreen σε HP EliteOne 800 G5 23.8-in Healthcare Edition All-in-One

Τεμπελιά mode on εκ πρώτης όψεως, αλλά είμαι πραγματικά άσχετος με touchscreens και δεν έχω ιδέα τι παίζει με λίνουξ και δαύτες.

Ξέρει κανείς ή μπορεί να δει / καταλάβει τι παίζει με τον ανωτέρω υπολογιστή και λίνουξ? Φαντάζομαι ότι προφανώς εγκαθίσταται λίνουξ πάνω του, το θέμα μου είναι αν θα παίζει η touchscreen και αν ναι σε τι “βαθμό” (αν υποστηρίζεται δηλαδή πλήρως όλη η λειτουργικότητα [multipoint touch, gestures κτλ - αν αυτά υπάρχουν φυσικά]).

Σόρρυ για το γενικόλογον της ερώτηξης, αλλά είμαι πραγματικά Μπεεεε (γίδι) σε ό,τι αφορά touchscreens γενικώς.

Ευχαριστώ θερμότατα για οποιοδήποτε input !!

Χωρίς να δόκω γραμμή (μη μας βγει και το όνομα) θα σου πρότεινα να δοκιμάσεις μια απο τις γνωστές διανομές που συνήθως έχουν πληθώρα drivers.

Μια δοκιμή από live θα σε πείσει.

Το κακόν είναι ότι δεν το χω το ρημάδι στα χέρια μου ! Αν το χα στα χέρια μου ήδη θα το χα αλλαξοπιστήσει !

Γι αυτό ρωτάω αν κάποιος ξέρει (δύσκολο) ή αν κάποιος ξέρει πώς να ψάξει - σχετικά με το ερώτημά μου πάντα (touchscreen).

1 «Μου αρέσει»

Τι καλύτερο που έχεις να κάνεις να πάρεις τηλέφωνο στην hp Ελλάς ή να πας σε κανένα κατάστημα με usb ώστε να το δοκιμάσεις (αν σε αφήσουν…)

Δυστυχώς απάντηση μπορείς να έχεις μόνο πάνω στο μηχάνημα. Η HP 99% θα σου πει πως υποστηρίζει μόνο Windows. Αν είσαι τυχερός θα το βλέπει κάποιος οδηγός, αν και ίσως χρειαστεί κάποιο σκάλισμα για καλιμπράσρισμα.

Το παρακάτω tag έχει κάποιες βασικές πληροφορίες για να αρχίσεις να σκαλίζεις

https://linux-user.gr/tag/xinput

Δεν ξέρω να βοηθάει αυτό, είναι σε πειραματικό στάδιο…αλλά δείχνει τον δρόμο για το τι μπορεί να γίνει στο μέλλον

1 «Μου αρέσει»

Νομίζω πως το πιο ασφαλές είναι να στείλεις ένα email στο support hp, για να λάβεις γραπτή και τη δική τους απάντηση (τηλεφωνικά ίσως σου απαντήσουν πιο επιπόλαια). Πάντως στο δικό μου Asus Vivobook (με Linux Mint πάνω) δουλεύει μια χαρά η touchscreen. Κανένα πρόβλημα.