Ελληνικοί χαρακτήρες στο office 2007 του zorin

Καλησπέρα παιδιά. Είμαι αρχάριος στο linux . Εγκατέστησα το zorin 15.3 for education . Όλα μια χαρά. Εγκατέστησα και το office 2007. Όλα καλά κι εδώ . Όμως στο παράθυρο "Save/Save as " οι ελληνικοί χαρακτήρες δεν εμφανίζονται σωστά. Άλλαξα με το wine regetit το HKEY_LOCAL_MACHINE/Software/Wow6432Node/Microsoft/Windows NT/CurrentVersion/ από Tahoma σε Arial αλλά τίποτα. Καμιά ιδέα; Ευχαριστώ

Kαλώς ήρθες στο φόρουμ.
Δεν έχω την απάντηση που θέλεις, αλλά ξέρω οτι προγράμματα της microsoft που τρέχουν μέσω wine στο linux (για τέτοια περίπτωση δε μιλάμε; ), παρουσιάζουν συχνά προβλήματα. Οπότε… αν δεν έχει κάποιος άλλος καλλίτερη απάντηση για το συγκεκριμένο που ρωτάς, τότε θα ρωτήσω αν έχεις κάποιο συγκεκριμένο λόγο που θέλεις να έχεις το office της microsoft στο linux, για να δούμε αν μπορεί να γίνει κάτι άλλο για αυτό…

Καλησπέρα. Το zorin το εγκατέστησα σ ένα παλιό laptop του σχολείου μου με σκοπό το laptop να ξαναγίνει λειτουργικό. Κι όντως έτσι έγινε. Επειδή λοιπόν θα το χρησιμοποιήσουν κι άλλοι συνάδελφοί που καλώς ή κακώς, συνήθισαν, έμαθαν όπως θέλεις πες το, να δουλεύουν office εξ ου και η εγκατάσταση του στο zorin.

Καλησπέρα και καλώς ήρθες,
Το πρόβλημα είναι στο όνομα του αρχείου όταν θέλεις να αποθηκεύσεις (filename) ή στο display language του μενού: save as?
Ένα στιγμιότυπο θα διαφώτιζε λίγο το θέμα.

Καλημέρα και πάλι.
Στέλνω ένα screen με το πρόβλημα.

καλησπέρα! Απ’ όσο γνωρίζω, αυτό το πρόβλημα δημιουργείται και στα windows σε παλιότερα προγράμματα όταν δεν βρίσκουν στο λειτουργικό το language enconding που χρησιμοποιούν. Πχ. αν σε αγγλικά windows βάλεις software με περιβάλλον στα ελληνικά, έχει παρόμοιο πρόβλημα. οπότε λογικά κάτι αντίστοιχο συμβαίνει. Δοκίμασες το office στα αγγλικά;