Δεν μπορώ να εκτυπώσω

Έχω εκτυπωτή πάνω στο ρουτερ .ήρθα πρόσφατα από windows και εκεί δούλευε κανονικά .έχω την τελευταία lts έκδοση Ubuntu .
Να πω μόνο πως μια φορά εκτύπωσα αλλά μετά κάτι πείραξα και τα έκανα όλα σούπα !πρεπει να έβαλα 2-3 drivers μαζί .είναι αρχάριος …
Ο εκτυπωτής μου είναι ένας brother hl 1210w

Επίσης να πω πως ένα παιδί που με βοήθησε (αλλά δεν καταφέραμε κάτι ) διαπίστωσε και μου είπε να το αναφέρω εδώ πως έχω πρόβλημα με τις εντολές su και sudo και πως έχω σοβαρό πρόβλημα ασφαλείας .

Καλωσορισες στο forum και στην παρεα μας @giabritsos.

Ο εκτυπωτης σου υποστηριζεται απο το GNU/Linux και το Ubuntu. Δεν υπαρχει θεμα drivers αλλα το σεταρισμα ειναι λιγο ανορθοδοξο.

Θυμασαι πως το ειχες σεταρει παλιοτερα στα Windows;

Παρεπιπτοντως, πως το ειδε ο φιλος σου οτι εχεις σοβαρο προβλημα με τις su και sudo εντολες; Δεν το καταλαβαινω. Μπορει να σου δωσει παραπανω στοιχεια για να τα δουμε αν υπαρχει περαιτερω προβλημα;

Είμαι λίγο άσχετος εδώ …και φυσικά με τις έντολες.στα windows με οδήγησε το ρουτερ και το σεταρα .στο interface του ρουτερ είχε Λίνκ όπου με οδήγησε και κατέβασα ένα προγραμμα-οδηγό .

Τώρα όσον αφορά το su και sudo νομίζω πως το συμπέρανε όταν δίναμε εντολές στο τερματικό .αν θυμάμαι καλά έδωσα πρώτα εντολή cd driver (driver είναι ο φάκελος που είχα βάλει μέσα τον οδηγό του ρουτερ ),μετά έδωσα μια εντολή ls και μετά μου είπε να δώσω εντολή su όπου μου ζητήθηκε ο κωδικός μου τον οποίο έδωσα αλλά δεν τον δεχόταν .
Μετά έδωσα εντολή sudo su μου ζητήθηκε ξανά κωδικός (με άλλο τρόπο ) και τον δέχτηκε και μου εμφάνισε μια γραμμή που ξεκινούσε με «root»
Σε εκείνο το σημείο μου ανέφερε το θέμα αυτό με το su και sudo

Όταν πληκτρολογείς:
su
τότε κάνεις switch user και by default μπαίνεις στον root user.(Άρα πρέπει να ξέρεις τον κωδικό του root user).
Όταν πάλι τρέχεις την:
sudo su