Δεν γίνεται dual boot με Fedora 35 και windows 10

Καλησπέρα! Είμαι τελείως αρχάριος με Linux οπότε αποφάσισα να δοκιμάσω να τα κατεβάσω με dual boot με τα windows 10 που ήδη είχα στον υπολογιστή μου. Αποφάσισα να κατεβάσω τα fedora 35 όπως και έκανα, τα κατέβασα σε ένα στικάκι και τα έβαλα στο Pc κανονικά. Μάλλον έκανα κάποιο λάθος στο installation και μετά από την επιτυχημένη εγκατάσταση το Pc μπουτάρει μόνο τα fedora και δεν έχει επιλογή για Windows. Μετά από πολύ ψάξιμο βρήκα διάφορες λύσεις οι οποίες δεν λειτούργησαν όπως το να εκτελέσω την εντολή (sudo grub2-mkconfig -o /boot/grub2/grub.cfg) στον terminal η το να κατεβάσω έναν grub customizer από τον οποίο κατάφερα μόνο να βγάζει menu για να διαλέξω OS όταν ανοίγει ο υπολογιστής αλλά χωρίς να υπάρχουν τα Windows εκεί (παρακάτω φωτογραφία). Μέσα στα αρχεία των Linux βρήκα τα αρχεία μου από τα Windows οπότε φαντάζομαι πως δεν χάθηκε τίποτα από τα Windows απλά δεν μπορώ να βρω τρόπο να τα εμφανίσω στο boot menu και να κάνω dual boot. Στα Windows έχω πολλά σημαντικά αρχεία όπως εικόνες, αρχεία από την σχολή, saves με 50 ώρες+ στο witcher και άλλα διάφορα που δεν θέλω με τίποτα να χάσω. Τι πρεπει να κάνω για να εμφανιστουν τα Windows 10 στο menu όταν ανοίγω τον υπολογιστή? Η βοήθεια σας είναι πολύτιμη και ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Δες αν είναι εγκατεστημένο το os-prober. Αν δεν είναι εγκατέστησέ το και μετά εκτέλεσε ξανά την έντολή που αναφέρεις για την ενημέρωση του grub.

Δοκίμασα να το κατεβάσω και λέει ότι είναι ήδη εγκατεστημένο, δοκίμασα να τρέξω το os-prober και δεν φαίνεται να κάνει κάτι (μάλλον έτσι λειτουργεί η εντολή) μετά ξανά έτρεξα την εντολή που έγραψα πάνω και πάλι δεν έφτιαξε τίποτα

Όχι δε λειτουργεί έτσι. Θα πρέπει να ανιχνεύσει τα εγκατεστημένα λειτουργικά. Μήπως δεν την έτρεξες με δικαιώματα root? Και πάλι βέβαια θα έπρεπε να βγάλει κάποιο σφάλμα.

Καλώς ήρθες @Zisis_9 !