Customer Service Trouble Ticketing Software

Καλησπέρα σας.

Έχω δουλέψει κι προσπαθήσει να στήσει το " Customer Service Trouble Ticketing Software", της " Request Tracker" .

Επειδή, είναι λίγο περίπλοκο, έχει κάποιος ιδέα, για ένα πιο απλό σχετικά, ticketing system ?

Κοιτάω λίγο : https://www.linuxlinks.com/troubleticketing/

Είχα βρει πολύ ένα παλιά απλά ένα plugin του wordpress, αλλά τώρα θα ήθελα να ασχοληθώ με ένα ολόκληρο σύστημα από το μηδέν…

Παράλληλα, θα δοκιμάσω και τα centos 8.

Bugzlla
TRAC
Request Tracker 4

Και

Ticgit

βλεπω σε πρωτη φαση σε ενα πολυ γρηγορο apt search αλλα ειμαι σηγουρος οτι εκτως απο τα 4 προαναφερομενα υπαρχουν και αλλα. Δες ποια απο αυτα υπαρχουν στο CentOS 8 και αρχισε να δοκιμαζεις… θα προτεινα ειτε Docker/LXC containers για να κρατησεις το host συστημα καθαρο…ή VMs

Καλησπέρα.

Ευχαριστώ για την απάντηση.

Το Request Tracker όπως είπα το έχω χρησιμοποιήσει, οπότε απορρίπτεται.

Ένα centos 8 vm θα είναι, οπότε θα δω τα άλλα.

Το Bugzilla πάντως είναι σα mailling list, οπότε δε θα το προτιμούσα…

Θα ήθελα να έχει κατηγορίες, σα της Request Tracker, αλλά να ήταν λίγο πιο απλό…

Για ριξε και μια ματια εδω περα:

Free Help Desk - https://freehelpdesk.org/ - GPL2
Mantis Bug Tracker - https://www.mantisbt.org/ - GPL
GLPI ITSM software - https://glpi-project.org/ - GPL

Ισως καποιο απο αυτα σου κανει.

Ελπιζω να βοηθησα.