CSE newbie και Kali-Linux

Καλημέρα σας κυρίες/οι.
Είμαι φοιτητής πληροφορικής. Στα εργαστήρια δουλεύουμε ubuntu 16.01.
Έχω μια άλφα γνώση από πιο παλιό dual boot ubuntu 16.01 & win 8.1.
Τώρα, θέλω ξανα dual boot με win 10!
Με κουράζει το λευκό φως την νύχτα, για αυτό ψάχνω μαύρο theme σε ό,τι app χρησιμοποιώ. Σκεφτόμουν να έβαζα Κali, μόνο και μόνο λόγο της μουντάδας-μαυρίλας, λες και είσαι σε τέρμιναλ ή cmd. Αν αλλάζει το theme στο ubuntu σε full black, δεν θα με χαλούσε.
Αφού “έπιασα” στα δάχτυλά μου το Κali, είναι ‘‘δύσκολο’’ λειτουργικό; Θέλω να πω, διαβάζω
σε σάιτς ό,τι απευθύνεται σε "χάκερς’’, ισχύει ή μπορεί να το χρησιμοποιήσει ένας χρήστης βασικής γνώσης σε τέρμιναλ (sudo apt); … Οι βασικές εντολές είναι οι ίδιες, σωστά;
Εύχομαι να έφτιαξα αυτό το νήμα σε σωστή τοποθεσια, να μην σας κούρασα και να βοηθηθεί στο μέλλον άτομο με το ίδιο πρόβλημα.

Ευχαριστώ!

1 «Μου αρέσει»

Το Kali Linux ειναι εργαλειο για ερευνητες κυβερνοασφαλειας και εχει εργαλεια που ειναι περισσοτερο χρησιμα σε αυτους που κανουν penetration testing. Για εναν απλο χρηστη το Kali Linux αντι να βοηθησει θα μπερδεψει. Αν οντως θες κατι που να εχει σκουρο θεμα, καλητερα να πας με καποια αλλη διανομη.

Επησεις προσωπικα δεν θα εμπιστευομουνα το Dualboot μιας που αν ενα απο τα δυο λειτουργικα που εχεις στον ιδιο δισκο, κανει ενημερωσεις λογισμικου ειναι πιθανον να αλλαξει τον bootloader και να μην φορτωνει το δευτερο. Θα σου προτεινα να πας με εικονικη μηχανη βασισμενη στο Virtualbox μιας και υπαρχει απομονοση του ενως λειτουργικου με το αλλο και δεν υπαρχουν και πολλες πιθανοτητες για μπερδεματα εφοσον τωρα ξανα-εξερευνεις τον κοσμο του GNU/Linux.

Αυτα απο μενα. Ελπιζω να βοηθησα.

ΥΓ: με το συμπαθειο για την ψιλογαιδουργια μου αλλα κοντευει ξημερωματα εδω :slight_smile: Καλωσορισες στην παρεα μας :slight_smile:

3 «Μου αρέσει»

Καλημέρα!