Ανάκτηση Κωδικού

Καλησπέρα σας, θα ήθελα τη βοήθεια σας στην ανάκτηση του κωδικού για να συνδεθώ στο pc.
Είδα κάποια άρθρα στο internet, αλλά δεν τα κατάφερα.
Να ενημερώσω ότι είμαι πολύ αρχάριος στα Linux.
Ευχαριστώ.

Καλώς όρισες @vastria.
Ποια διανομή linux έχεις εγκατεστημένη; Ubuntu ;
Είναι πρόσφατη η εγκατάσταση;
Την έχεις κάνει ο ίδιος;
Αν πρόκειται για Ubuntu ακολούθησε τα βήματα της ενότητας “boot into recovery mode” στην παράγραφο "Select Advanced options for Ubuntu " πριν τις εικόνες,από τον παρακάτω σύνδεσμο μέχρι το σημείο που επιλέγεις root.
Η επιλογή γίνεται με τα “βελάκια” και έπειτα πατάς το πλήκτρο space ή το enter.
Επίσης το πλήκτρο tab χρησιμοποιείται για αλλαγή επιλογών και το ESC για έξοδο από μία ενότητα.
https://askubuntu.com/questions/859630/how-to-start-ubuntu-in-console-mode
Μόλις μπεις στη λειτουργία κονσόλας σαν διαχειριστής root μετά το σύμβολο # αλλάζεις το password με την εντολή passwd.
Και μετά επανεκκίνηση με την εντολή reboot.
Αν κάνεις κάποιο λάθος πατάς τον συνδιασμό πλήκτρων ctrl και C για να επαναλάβεις την σωστή εντολή, πριν πατήσεις enter.
Όπως καταλαβαίνεις δεν πρόκειται για ανάκτηση κωδικού αλλά για αλλαγή κωδικού του χρήστη root.
2. Υπάρχει πιο σωστά και στα ελληνικά διατυπωμένη η παρακάτω λύση για ανάκτηση κωδικού του τρέχοντα χρήστη, όπου φαίνονται όλες οι εντολές που απαιτούνται:
https://sites.google.com/site/linuxnikth/epanaphora-kodikou

3 «Μου αρέσει»

Ευχαριστώ που ασχολήθηκες και μου απάντησες, @nikaskonstantinos

Το πρόβλημα μου είναι ότι αφού κάνω το πρώτο βήμα και πάω στο ,recovery mode και πατήσω enter μου βγάζει αυτή την οθόνη…


Και δε ξέρω τι να κάνω.

Κάπως έτσι ξεκίνησα και γω το ταξίδι μου στο linux με το linux-user.gr🤓
Το χειρότερο σενάριο θα είναι να χρειάζεται να κάνεις ξανά εγκατάσταση.
Δε νομίζω όμως να χρειαστεί γιατί υπάρχουν και πιο έμπειροι χρήστες στο φόρουμ και αν υπάρχει λύση θα μας βοηθήσουν με αυτή.
Έχεις κάνει κρυπτογράφηση κατά την εγκατάσταση;